Розвиток агрокластерів в Україні – ефективний інструмент для спільних проектів з іноземними партнерами

Створення регіональних сільськогосподарських кластерів в Україні стане ефективним інструментом для успішної роботи малого та середнього фермера як на зовнішніх, так і на внутрішніх ринках, а також для залучення іноземного інвестування.

Про це заявила заступник Міністра агарної політики та продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева під час свого виступу на 7-му спільному засіданні Координаційної ради з економічного розвитку і торгівлі України та Комітету економічного співробітництва з Україною Японської федерації бізнесу «Кейданрен».

«Об’єднання малого та середнього аграрного виробника в регіональні кластери може стати стимулюючим фактором для реалізації спільних проектів з потенційними іноземними партнерами та для залучення інвестицій», – підкреслила Ольга Трофімцева та розповіла, що відмінним прикладом у цьому напрямку сьогодні є Ізраїль, Нідерланди, Данія та інші країни, в яких поєднання аграрного виробництва, науки, освіти та інновацій дає чудові результати для всієї економіки. У цих країнах виробництво, переробка, наука, дослідження, освіта, рітейл та зелений туризм складаються в потужний економічний ланцюг.

«Ідея кластеру не нова, і ми не будемо вигадувати велосипед. Ми будемо використовувати найкращий досвід інших країн та залучати сильних партнерів з таких країн як Японія»,- прокоментувала заступник Міністра з питань євроінтеграції.

Також Ольга Трофімцева зазначила, що за результатами 2016 року обсяги двосторонньої торгівлі аграрною продукцією між Україною та Японією становили лише $86,5 млн. А ключовими товарами українського аграрного експорту стали зернові культури, згущене молоко та тютюн.

«Обсяги торгівлі є незначними, і ми маємо працювати як над збільшенням об’єму торгівлі, так і над диверсифікацією її структури. Наші країни мають ще багато цікавих ніш для поглиблення співпраці в аграрному секторі, а також для збільшення двосторонньої торгівлі. Такі українські товари, як м’ясо птиці, яйця, червоне м’ясо, інша продукція тваринного походження матимуть великий попит на рику Японії», – зауважила заступник Міністра та додала, що наразі Держпродспоживслужба України опрацьовує питання доступу м’яса птиці та яєць на ринок Японії разом з компетентними органами цієї країни. За словами заступника Міністра, активна позиція з боку представників японського бізнесу, торгівельних домів на кшталт Марубені, зацікавлених в активізації імпорту до Японії певних позицій, позитивно впливатиме на відкриття ринку для низки якісних українських товарів з доданою вартістю та диверсифікації двосторонньої торгівлі.

Довідково:

За результатами 2016 року, товарообіг аграрною продукцією між Україною та Японією становив $ 86,5 млн, з яких експорт української продукції становив $ 83,7 млн. Основні продукти українського експорту до Японії: зернові злаки – $ 36,8 млн; тютюн та вироби з нього – $45,1 млн. Імпорт японських продуктів в Україну становив $ 2,8 млн, з яких: різні харчові продукти –$ 0,48 млн; ефірні олії – $1,7 млн.

Прес-служба Мінагрополітики

facebook Simple twitter2 youtube_2
ВІДЕО
Фотогалерея
«Затишна Оселя»

Програма допомоги переселенцям (біженцям) «Затишна Оселя». «Затишна Оселя»

Газета “Заступ”

Газета ЗАСТУП №3 від 26.08.2014 р.

Календар
Листопад 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Жов    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930